Friday, August 25, 2006

久久一贴 -

很久没新贴了。。
回想起当时设立这部落格时。。
心情突然的低落。。
想找个地方倾诉。。

可能最近心情很好。。
所以忘了来这罢。。
突然地想起。。
以前曾听别说过。。
现代人。。总是只有在心情不好时。。
才会找个人。。或个地方。。去发泄。。

我们会和别人倾诉我们的伤感。。
但。。我们会和别人分享我们的愉快吗??

举个例。。
一对男女开始了他们的恋爱。。
他们会到处和别人说吗??说他们现在多么的快乐,多么的喜悦吗??
当他们分开了。。
很自然的会找知己们出来吐苦水。。说着他有多么的伤心,多么的心痛。。

不知道自己为何有这种想法。。
期待-ing

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hee...emm, sure when a person is down, he or she would seek for sbd to talk to...but, at the same time, when a person is in high spirit...happy...joyful...
he/she might not tell everyone how happy they are, but their faces show everythings...
then, naturally, ppl might affected by them, and might ask them what happen or....sth...
for me, i might share my happiness with others!!
as, i like to share!! ^^

lim kian...

4:19 AM  
Blogger Little J said...

我会和你分享我的喜悦
问题是
你并不觉得那些事有什么值得高兴的
久而久之
我开始不告诉你我有多开心
因为你会泼我冷水

5:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

哇!是这样没错!
我也不懂为什么啦!
不过!悲伤的感觉也挺好的!

8:31 AM  

Post a Comment

<< Home